PDF Export

Jezdecký klub Mikulov

Title: Jezdecký klub Mikulov
Description: Vyúka jízdy a vyjížďky na koních, hipoterapie, možnost ustájení koní, pořádání závodů. Součástí areálu je i penzion a kemp. Jezdecký klub Mikulov má sídlo ve stájích Hlavenka na místě bývalé mikulovské cihelny. Najdete nás tři a půl kilometru od centra města. Jak se k nám dostat: Autem pojedete směrem na obec Milovice a na konci města odbočíte vpravo (dle ukazatele JK Mikulov), minete řadu vinných sklepů, projedete bývalým vápencovým lomem a budete pokračovat ještě jeden a půl kilometru po asfaltové cestě, která končí v areálu stájí. Cestu pěšky si z centra Mikulova můžete zpříjemnit výstupem na Svatý kopeček, z jehož vrcholu budete pokračovat po turistické stezce kolem kaple božího hrobu a dále lesem až na dno bývalého vápencového lomu a odtud po cestě až k nám. V letním horku přijde vhod koupel v zatopené části bývalého lomu. Cesta je to sice delší, ale o to zajímavější. Jestliže do Mikulova přijede vlakem, můžete si k nám zkrátit cestu podél úpatí Svatého kopečku. Opět projdete sklepní uličkou a když budete mít štěstí, narazíte na otevřený vinný sklep a cestu si zpříjemníte ochutnávkou vín místních vinařů. Z nádraží půjdete ulicí Nádražní (jak jinak:-), Na Hradbách a Zlámalova, která pokračuje už slibovanou sklepní uličkou. Odtud budete pokračovat polní cestou mezi viniceni, která končí na asfaltové silnici a ta vás dovedete až k nám. Když budete v Mikulově a nejlépe na koni, využijte možnosti ubytování v Penzionu na koni a Ustájení koní. Kdybyste zabloudili, můžete zavolat: Tomáš Hlavenka 732 817 507, Lubomír Hlavenka 737 319 753, Jana Hlavenková 737 313 147.
E-mail: tomas.hlavenka@tiscali_cz
Web URL: www.jkmikulov.cz
Contact person: Tomáš Hlavenka
Phone: 732 817 507
Phone: 737 319 753
Fax:
Address: Cihelna, Mikulov
GPS: 48°48'22.795"N 16°40'23.845"E
Opening hours: Otevírací doba: dle telefonické domluvy